11. januar 2007

RINGKOLLTOPPEN

.. kan bli drøyt.


Men ikke tro at jeg gir opp! Både hjernen og kroppen har godt av en real utfordring. Var i dag på toppen for 4. gang i 2007 og jeg kan ikke si annet enn at de neste 96 turene kommer til å bli minst like fine. I dag måtte jeg grave ned i Nansen-kjellern for å finne motivasjon til å gjennomføre økten. Etter 4 seige drag og mye is var tiden inne for å kikke litt på "skiva" (sikteskive på toppen, retning til flere topper i nærheten) og jogge ned igjen.

Nå pakker jeg for å dra på samling til Nordseter. Det skal bli gøy å leke med de andre og gå litt på ski. Nå som snøen kom hit er det litt kjipt å dra, men det er fortsatt bare noen centimeter (med andre ord ikke nok til å "hække" pipen). Blir nok borte en liten stund og alt som forbindes med dagliglivet skal glemmes, noe som blir deilig. Synd ikke Postmann Pat (Bjørn) kunne bli med, men sånn går det når man jobber med en gjeng hypo'er. Jeg gleder meg hvertfall masse til samling og håper jeg ikke må improvisere en sengetøysløsning denne gangen.

- natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar