17. januar 2007

Atter en trikkeskinne

... det snør mer enn før.

På Ringkollen begynner det å bli bra skiføre. Var der i dag og traff nesten ikke en eneste stein:) I lysløypa blir det også bra om en liten stund. Det at snøen plutselig bestemte seg for å dale fritt gjør at det blir vanskelig å løpe til Ringkolltoppen. Da blir det mer skigåing og beina får etterlengtet hvile. Ski er bra trening og fin TV-underholdning. Utenom ski liker jeg godt å se folk løpe ut i skogen og knive om plassene helt til siste bukk. Hvis det i tillegg er mørkt og kaldt og fyren på radioposten sier at Terje, Emil og Audun kommer likt inn mot posten, men tar ulike veivalg ut fra den (altså på langstrekket), kan jeg ikke tenkte meg noe bedre sted å være. DET ER SPENNING!

3 kommentarer:

  1. Anonym18:55

    er det lov å gå på ski til ringkollen? teller det??

    SvarSlett
  2. Anonym12:18

    ja, å nå toppen er å nå toppen. Hadde du ikke regnet med at muligens kom noe snø etter hvert?

    SvarSlett
  3. Anonym23:39

    haha, nubs.

    1. Nei, det er strengt förbjudat å ta med skiturer til toppen med i tellingen.

    2. Ja, jeg hadde regnet med at det kom snø. Derfor lagde jeg et par måneder som heter "oktober" og "november".

    - fred ut

    SvarSlett

Skriv en kommentar