5. januar 2007

Eg æ på gang

Nå er det fredag og jeg har allerede løpt mange timer! Det er utrolig å være ordentlig igang etter 3 uker med dårlig trening. Har vært skadet og følt at kroppen ikke har tålt noen ting. Har ikke blitt så mye friskere, men fikk høre at det ikke skulle være noe i veien for å trene bare det ikke gjorde vondt. Etter noen uker med lite aktivitet skiftet jeg taktikk og begynte å trene mye. Jeg har aldri løpt så mye på 4 treningsdager som i denne uka, men føler meg også friskere enn på flere uker:) Siden det er ferie har jeg hatt god tid til å traske rundt i skogen med joggesko og drikke i sekken. Nå er skolen igang og jeg merker at den krever akkurat like mye energi som før jul. Planen er å fortsette å trene mye uken ut, for å se hvordan kroppen er da. Neste uke blir nok noe roligere.

Siden dette var noe alle skriver, men ingen leser, kommer nå noe som ingen skriver, men alle leser. Dette er verdt å vite:

Jeg er 187 cm lang.
Jeg bor i Hønefoss.
For å ringe til Albania må du taste "355" først.
Jeg liker mye forskjellig musikk.
Den første Olsenbanden-filmen het bare "Olsenbanden".
Dalai Lama fikk Nobels Fredspris det året jeg ble født (ja, det er han i sangen).
Jeg heter Torgeir, som så noen andre.
Navnene i spillet Bingo er nasjonale og høyst offisielle (Birger, Inga, Nils, Gustav og Olga).
I 2007 skal jeg løpe 100 ganger til Ringkolltoppen, det blir kult!
Det høyeste fjellet i Latvia heter Gaizina kalns (312 moh),
og på Malta har de oppkalt et fjell etter min bror, Sigbjørn (Siggiewi, 258 moh).
Det latinske navnet på Nordlig sildemåke (lurer på hvor grensa går) er "Larus fuscus fuscus".

- fred ut

5 kommentarer:

  1. Anonym00:20

    hellå:D

    å innlede kommentarseksjon på denne ekselente siden er noe jeg har ventet på i ca 2 minutter, og er for meg en stoooor ære! skal nå trøkke på favoritter og legg til i favoritter, så kan jeg henge her når jeg vil lese litt om denne karen, som visstnok æ på gang!

    hej

    SvarSlett
  2. Anonym00:24

    btw Anders Jacobsen eier!

    nå går jeg og legger meg, det burde framtidens storblogger også gjøre..

    SvarSlett
  3. Anonym16:04

    Gleder oss til fortsettelsen...!!!
    Hilsen K+G

    SvarSlett
  4. Anonym16:48

    Albania - 355 ... men åssen kan jeg ringe til Bulgaria da? Si det, please :P

    SvarSlett

Skriv en kommentar