7. januar 2007

Hurra!

I dag er det ikke bare kult å være fra Hønefoss, det er ærefullt!

Frode Andresen, Tord Asle Gjerdalen, Maren Haugli og nå Anders Jacobsen. Dette er bare de største. Rett bak kommer en lang rekke lovende idrettsutøvere. Det ble toppet i dag ved at Jacobsen vant den Tysk-Østerrikske Hoppuka! Hvilken idrettsmann, hvilken helt! Og han bor rett nedi gata her:) Enten det er radon-gassen i grunnen eller vanntårnet ved det rosa huset, jeg vet nå at jeg lever under perfekte forhold for å drive toppidrett. Haugsbygd må være stedet.

Som oppvarming til hopprennet tok jeg en etterlengtet tur til Ringkolltoppen. Det ble min 3. tur og jeg har bare 97 igjen! Dette er lovende. Etter endt år skal jeg ha løpt 38 700 høydemetere, ueffektive (altså (toppen moh)-(huset moh). Kommer til å le av oppgitte høydemetere i en o-løype i 2008.

2 kommentarer:

  1. Anonym20:13

    Fy faen som du kommer til å bli lei den sikteskiva på Ringkolltoppen. Du er klar over at det betyr at du må på toppen hver 3. dag (nesten). Jeg er villig til å vedde her altså;)

    SvarSlett
  2. Anonym23:10

    Jeg er med på vedding! Har inngått et veddmål med Jan Erik om no more kebab i 2007. Blir evig rik og 100 kr enda rikere om jeg klarer det:) Er jo ikke 3. vher dag, bare 2 i uka! Jeg er klar:)

    SvarSlett

Skriv en kommentar