25. oktober 2011

KKC#6 - finale


Meget bra løpt! Fin løype, fine gaflinger, litt varierende kart, men led aldri stor nød pga det, heldigvis. Lå langt fremme store deler av løpet, og gjorde ingen store feil. Gikk løs på veg til 9., sammen med VegardR og VegardBS. På strekket mot mål tok VegardR et lurt vegvalg, litt venstre for streken, over småkollene og rett ned i mål. Dette gjorde at han knep seieren! VegardBS og jeg dro mer rett på, VBS hakket mer til høyre. Han var pigg og offensiv gjennom bushen, og tok 2. plassen. Selv er jeg veldig fornøyd med 3. plass, selv om målet selvfølelig er seier når jeg er i tet på sistepost.

Deilig å løpe bra med så mange mennesker i skogen og mange potensielt stressende situasjoner! Målet var også å ta hjem Koppen. Med et snaut minutt ledelse før dagens finale følte jeg meg trygg på at et normalt, godt løp skulle holde. HåvardV var nærmeste konkurrent, og da låne-lykta hans sa takk for seg på veg til 7., ble det aldri skikkelig spennende. Koppen er i hus og jeg har bare løpt bedre og bedre utover høsten - perfekt!

1 kommentar:

Skriv en kommentar