26. oktober 2011

Fin høst!

Mange orienteringsmessige oppturer denne høsten. Løpt bedre og bedre i KaffeKoppCupen for hvert løp, kapret til slutt to etappeseiere (#4 og #5) og vant hele greia til slutt! Ble til slutt etappeplasseringer 2. 1. 1. og 3. som gjeldende, til sammen 40 sek bak vinneren av KKC#2 og KKC#6-the final stage. 25manna ble også en stor opptur, både sportslig og sosialt. Å løpe en god stafettetappe for så å bli møtt av 25mannas beste heia-gjeng på sistepost er balsam for sjelen!


Etter at nattorienteringen etter hvert har begynt å sitte var det veldig fristende å melde meg på NM natt som går av stabelen på fredag. Har tidligere denne høsten bestemt meg for at 80min (for vinneren) i beinhardt beite ikke er en passende konkurranse for meg med tanke på hvordan ting har vært de siste 19 månedene, med ca 130-140 treningstimer.


Nå kan jeg isteden ta små steg, som jeg har gjort i hele høst, og rette alle tanker mot neste sesong. Det vekker en ubeskrivelig følelse i kroppen av å tenke på at 10Mila 2012 er innen rekkevidde! Sist gang jeg løp var i 2009 (nr. 27) og siden den gang har Tyrvings gutter blitt enda sterkere. Og uansett, 10Mila eller ikke, orientering er en deilig idrett, og det kommer alltid til å være en del av hverdagen!

extra snacks for extra geeks: >>DOMA/norbech

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar