19. oktober 2011

KKC#5 - seier!


Endelig! Gjennomfører løpet stort sett som planlagt. Hadde øyråd med resten av TyrvingNord (selv om ikke alle løp) etter forrige KKC, hvor målet var å få mer bevisstgjøring rundt teknikken man bruker på natta. Øyrådet endte i en masterplan som alle skulle følge i kveldens løp. For min egen del fungerte dette veldig bra. Langt mer strukturert i "kontorarbeidet", større grad av kontroll - gladere, sikrere, raskere. Det er fortsatt flere ting å ta tak i, men dette var et godt steg i riktig retning!

Synes det går seigt i starten, men prøver å koste på så godt som mulig, for kunne nesten merke lykta til EspenF som startet 1min bak. Har stort sett en god plan for alle strekkene. Til 4. og 6. glipper det litt, og taper en del tid. Sett i lys av de andre nattøktene jeg har løpt i år, er jeg glad og fornøyd når dette er de største feilene jeg gjør i løpet. Uten tvil årets beste nattøkt, og svært fornøyd med at det holdt til seier!

6 kommentarer:

  1. Anonym12:03

    Du er jo helt overlegen i nedoverbakker da!

    -joss

    SvarSlett
  2. Anonym18:32

    Er der jeg kan trykke på:)

    - tågg

    SvarSlett
  3. Anonym18:49

    Du skal få nedover-etapper neste år.
    Men seriøst - du må stille om skala'en på QuickRoute. Skjønner at nesten helgrønt og bare litt gult er en tribute til NTHI, men det får da være måte på...
    ArTi

    SvarSlett
  4. Respektabelt unge mann! :)

    SvarSlett
  5. Anonym20:19

    Angående skala'n på QR: faktisk ikke vært så opptatt av det, men skjønner nå at leserne krever mer. fikser det!

    - tågg

    SvarSlett
  6. 2 good 4 KKC!!! Mister orientering har vaknat!

    SvarSlett

Skriv en kommentar