28. mai 2007

Pinesløp v.2

Helgen ble kalas! Utrolig fint å løpe langturer på Sjusjøen. Om man vil kan man løpe langt, men hvorfor gidde, når det tar lang tid å løpe kort om man tar myra.

Pinseløpene gikk både tungt og lett. På lørdag løp jeg heller langt og lenge istedenfor å løpe sprint. På søndag gikk det utrolig fort i skogen, men hodet hang ikke helt med. I dag gikk også beina bra. Var veldig pigg på start. Startet bra med at jeg la kartet mot sør og tok av til venstre istedenfor til høyre. Fant det fort ut (et par meter innover), men stresset og fikk en bom. Gikk fort og rent en periode. Bommet så igjen. Har hatt litt vondt i halsen en periode, og begynte nå å føle meg dårlig. Prøvde å kjøre på, men fikk enda en bom kort etter den første. Tråkket over et par ganger, spydde opp litt vann fra drikkepost og følte meg elendig. Tok til "vettet" og jogget inn fra 11, for da var ikke orientering gøy lenger.

Nå sitter jeg og mekar med en løype på Skjerpåsen. Etter en liten pause blir den sikket løpt. Skal bli kult å bevise for seg selv at o-teknisk vanskelige problemer er lette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar