19. mai 2007

NOM

Fine testløp, dro nedover med en god følelse.

Sprint: Rufsete teknisk, fin gjennomkjøring.
Stafett: Fin stemning. Kult å løpe på et så godt lag. Meget fornøyd med egen innsats og med gode løp av de to andre ble det gull!
Mellom: Følt meg litt småshabby de siste dagene, vurderte å stå over mellom for å satse alt på langdistansen. Tenkte at formen kunne bli dårligere neste dag uansett, så løp mellom. En god teknisk gjennomført mellomdistanse, første individuelle podieplassering (6.).
Lang: Formen hadde ikke blitt noe bedre, men la ut med gass og friskt mot. Etter noen gode strekk, som gikk saktere enn jeg trodde, gikk jeg på en liten smell. Kom meg, løp fint, og gikk på en ny smell. I sommerfuglen var det kjemping for hver meter, og da den var ferdig skjønte jeg at dette ikke gikk så veldig bra. 1 min bom, 7 min bak, 20. plass.

Men jeg kom hjem og var glad. Bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar