19. mai 2007

NM Sprint

På tirsdag smalt jeg til med ny pers på kuper'n! Da hadde jeg en saftig langtur fra gårsdagen i beina. La opp samme taktikk og tusla rundt på Ringkollen en god stund på fredag.

I kvalifiseringen var ikke beina pigge. En vanskelig skogsprint gjorde allikevel sitt til at jeg vant Heat A, med god margin. Husket godt sprinten i Horten hvor jeg ble nummer 2 på kvalik'en og seinere løp inn til en 29.plass. Hadde som mål å forbedre NM Sprint-plasseringen jeg hadde fra før, noe jeg følte skulle gå. La i vei i bra tempo. Bortsett fra en liten bom på 5.post og noe sikk-sakk-preg på enkelte strekk klarte jeg å holde et bra trøkk. Stive bein på sisteturen, men veldig fornøyd med gjennomføringen av løpet, og at det ble bronse på en ikke sprudlende fysisk da er veldig kult!


hurra

3 kommentarer:

  1. Anonym15:56

    hva ble det på kuper'n da?

    SvarSlett
  2. Anonym16:25

    .. litt over 9 runder. Smyger meg vel ned mot 9.45-50 på 3000m. Ikkeno å skremme folk med.

    SvarSlett
  3. Anonym21:24

    men god på sprint er'n. hmmmm

    SvarSlett

Skriv en kommentar