26. april 2007

TIOmila

Blir sikkert litt rart å løpe 12 km i lysløype, men kult blir det nok også! TIO i år blir spesielt. Jeg skal for første gang løpe en stor stafett for Tyrving, og jeg vil gjerne gjøre et godt inntrykk. Etter litt småshabby hoderegning blir dette min 7. TIOmila. En for L/F Hønefoss, en for Konnerud, en for Eiker, en for Heming, to for Ringerike OL og vårens for IL Tyrving. Altså 6 forskjellige klubber! Tyrving sitter nå med en utrolig ressurs, i meg. Hva vet vel Tyrving om L/F Hønefoss' strategi når de løper ut 112min bak tet på nest siste etappe? Nettopp, eller hva med Eiker Ungdom 2s lagoppstilling hvis sistemann måtte i bursdag? Hvis Tyrving vil ta innersvingen på eliten blant ungdomslagene i Buskerud med flest mulig av sine egne lag, står jeg til rådighet. Og tenk det, jeg har jo litt inside information fra Akershus og Oslo også;)

2 kommentarer:

  1. Anonym20:56

    kommentar ønskes!!

    SvarSlett
  2. Anonym12:16

    ja du visade tillräckligt!

    SvarSlett

Skriv en kommentar