16. april 2007

Testløp

I helgen har det skjedd mye rart. Først en del oppstyr på grunn av forhåndsuttaket, så en del oppstyr på grunn av forhåndsuttaket. Etterpå var det også litt oppstyr på grunn av forhåndsuttaket med påfølgende oppstyr på grunn av en feilplassert (påstander om) post. Det var lett å bli distrahert av oppstyret, men vanskelig trening er god trening. Jeg er greit fornøyd med egne prestasjoner. Det er uvant for meg å være best på sprint og dårligst på lang. Mellomen ligger som regel et sted i mellom. Samtidig som det er uvant er det veldig kult, for nå har jeg vist at jeg kan løpe fort uansett hvor og lengde. Å løpe fort er gøy.

Har ikke løpt så mye til Ringkolltoppen i det siste. Tror ikke jeg blir så rask av det. Blir sterk, men får vente litt med det.

Matteheldags i morgen. Wish me luck.

natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar