12. april 2007

NOM

Påskesamlingen er såvidt over og jeg er klar for NOM. Alle juniorgruppeløpere (har ikke helt koll på seniorene) er forhåndsuttatt og debatten raser. Jeg føler ikke at jeg har så mye konstruktivt å komme med, noe jeg ser at en del andre heller ikke har. Håper det blir rettferdige konkurranser til helgen og en hyggelig tone mellom alle konkurrenter.

Påskesamling ble en veldig fin opplevelse, i år som i fjor. Trente veldig mye og kroppen likte det mer og mer. Hadde et par fine høyøkter hvor fart og teknikk var på plass.

Første løp for sesongen er i morgen, og det er en sprint. Det beste sprintløpet jeg løp i fjor var ikke i konkurranse, så gleder meg til å løpe mitt livs løp. Føler meg godt forberedt til helgen og gleder meg til å se hvor flinke alle de andre har vært i vinter. Ingen tvil om at det blir hard konkurranse!

Et interessant utsagn fra forumet på opn.no:
"Gullebarn hit och dit, samt macro micro picro popc-O-rn...
o-världen ler åt er NOF!"

Måtte debatten vare evig.

3 kommentarer:

  1. Anonym20:45

    du har ikke sagt noe om hva du mener selv da.. mener du det er riktig å ta ut 6 juniorløperne på forhånd? 1, maks 2 juniorer burde forhåndsuttas spør du meg, for seniorene er det greit. tviler på at alle på juniorlandslaget hadde kvalifisert seg om det ikke hadde vært forhåndsuttak.

    SvarSlett
  2. Min egen mening er ikke viktig, og ikke er den klar heller, så det blir vanskelig å komme med en. Jeg forstår irritasjonen fra løpere som ikke er forhåndsuttatt, men synes det er leit at noe av den går utover de som er tatt ut.

    SvarSlett
  3. Anonym10:57

    Jeg er med deg Togga! du må vinne nom

    SvarSlett

Skriv en kommentar