18. april 2010

NM-natt v.2

Da var den ordentlige sesongpremiæren over. Løpet på fredag hadde gått veldig bra for min del. Var i god form og trente mye med lykt i høst. Klynga bak Lundanes bommet til tider friskt, og det skulle vært mulig å kjempe om medaljer. Dagens langdistanse hadde også passet meg bra. Teknisk krevende i sugende skog - perfekt. Selv om jeg er skadet fikk jeg god selvtillitt, og føler at jeg hadde vært god for medalje på natt og topp 6. på lang. Det er kanskje en god egenskap, å få noe bra ut av løp man ikke engang løper. Mentalt løp jeg i alle fall, og det gikk skikkelig bra. Lover godt for fremtiden!

NM natt



På tirsdag skal jeg til Revmatologisk Poliklinikk på Drammen sjukehus. Kanskje de reparerer meg..

6 kommentarer:

  1. Sterk innsats i helgen. Imponert over prestasjonene dine, småskavankene til tross.
    Fortsett å holde humøret på topp, så får du snart lov til å løpe fysisk også

    SvarSlett
  2. gratulerer med bra prestasjoner!

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. quality!

    digger spesielt !.
    Det gjør livet på interett litt mer fargerikt.

    Gleder meg til å se deg løpe OCC i morgen. Skal prøve å henge meg på.

    SvarSlett
  5. det skal være en strek under utroppstegnet. alltid

    SvarSlett
  6. fan va gött!

    SvarSlett

Skriv en kommentar