30. april 2010

10Mila

I dag bærer det av sted til Finspång og 10Mila-skog. Jeg kjenner at jeg begynner å bli nervøs, og at jeg helet tiden tenker på hva jeg skal gjøre og til hvilken tid det skal gjøres. Sliter litt med den siste biten, siden jeg ikke skal løpe noen etp., men det er ikke sånn at det går an å slå av heller. Det blir dødskult å se alt fra sidelinjen, og ikke minst ansiktene på de som går ut i tet, hvem som er kalde og hvem som er hete. Blir som å studere sinnstilstander for en helg!

Tidligere har jeg aldri fått med meg helt hvordan stafetten har utviklet seg. Man hører: "Nordberg løp bra på longa", eller for den saks skyld "Halden dreit seg ut i starten", sannsynligvis "Tre lag i teten de siste 4 etappene", og de to siste årene "Hubmann tok det på slutten". I år derimot, tror jeg det er Kalevan Rasti sin tur. Hvem som følger, og hvordan de gjør det, blir spennende å se.

Topp 5:
1. Kalevan Rasti
2. Halden SK
3. IFK Göteborg
4. Kristiansand OK
5. Lidingö SOK

Underdogz (topp 10):
OK Linné
Vehkalahden Veikot
Vaajakosken Terä
Ulricehamns OK
Rajamäen Rykmentti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar