2. november 2009

Nytt år og sånt

Treningsåret 2010:

Situasjonen er gunstich. Når jeg ser på arbeidet som er gjort har jeg en følelse av at sesongen 2010 blir rekordbra. Egentreningsperioden starter nå, og da tror jeg at jeg skal trene skikkelig bra. Ta meg noen treningsturer, kanskje løpe litt 4*4min, leke med kart. Det kan til og med hende jeg skal gå noen turer på ski i helgene, bare for å stille ekstra fit til neste sesong. I jula skal jeg bare drikke 1 (én!) øl om dagen. Bortsett fra på Nyttårsaften (men da skal jeg drikke light-øl). Alt handler om attitude. Jeg skal ha skikkelig bra holdning, følge treningsopplegget fra treneren min, ha fokus på treninger. Men selv om jeg jobber kjempehardt, og blir skikkelig flink, så vil nok treningsarbeidet og resultatet av det aldri bli like mye verdt som det denne karens arbeid er, fordi han er veldig flink og god, og han får masse penger. Selv med bare ett operativt bein..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar