22. november 2009

Bymarka gjor mæ klar

Har hatt to fine treninger i Bymarka i helgen. På lørdag løp jeg med Jostein bror og Morten Urdal Bakkebror, 12km korridor-o med lykt og super. Det var utrolig gøy, mystisk vær og krevende orientering. I dag løp jeg skråli-o med Johan a/b og Øyvind E from the city of V (uttales "ve"). Det ble tungt og vanskelig, men med en langspurt trukket opp av meg sjæl klarte vi såvidt å slå Silje E.J.s tid. Hurra! Kart vil komme. Hvis du vil ta en kikk på korridorøkta med NTNUI sine veivalg kan du se >her (uttales 'hër').

Lykke til i uke 48!

PS. Går snart inn i min fjerde time på lesesalen i dag. Håper jeg blir smart.
PS2. Artig om O2-opptak og treningsfilosofi og sånt.

1 kommentar:

  1. sigbjørn11:32

    åppe til høyre er vintervannet. Jeg skjønner det er lurt å studere det hele kartet før man skal ut på noe sånn som det her.

    SvarSlett

Skriv en kommentar