11. februar 2007

Det feiler meg noe.

Jeg dro hjem fra samling i helgen fordi jeg ble syk og var utrenbar. Å være syk, hvor man hoster og har feber og lager mye snørr, er faktisk ikke så verst. Det er dumt at det skjer, men man er hvertfall sikker på hva som skjer og hva man kan gjøre, og så håper man at det blir lenger til neste gang.

Det også har skjedd er det faktisk feiler meg noe andre steder også. Og det liker jeg godt! Istedenfor å løpe rundt å tro man er hypokonder står det svart på hvitt at det er en "betydelig skivebukning L5/S1 (...) skiven tangerer begge S1-røtter". Og det er tross alt bedre enn "trolig innbilt ryggsyndrom (...) starter behandling med placebo i form av C-vitamin og hudkrem" - en diagnose som noen var kjapt ute med å stille. Uansett om jeg får vondt av L5/S1-dyret eller ei, det var ikke et normalt funn. Det er et spor verdt å følge.

Tren vel, spis vel, lev vel!

4 kommentarer:

  1. Anonym03:47

    F..n, det var leit. For nå må vel S1 amputeres. Eller ?

    SvarSlett
  2. Anonym22:53

    Ja, eller så kanskje jeg må amputere et ben. Eller så må han ta litt på meg så blir det bra. men amputere?
    - tn

    SvarSlett
  3. Anonym21:41

    kan ikke bli mer enig når det gjelder å vite hva som faktisk feiler en! det er et must!

    SvarSlett
  4. Anonym00:32

    Take my job and i'll train for you. Full time! I Promisse;)

    God bedring bror. Vi ses i lillehammer neste helg, men jeg regner med at jeg må stå alene i bakken. Blir med på 1-2 skiturer også da, for det går vel greit for deg? Du må jo trimme meg;)

    SvarSlett

Skriv en kommentar