26. juni 2011

Livet etter Jukola

Årets Jukola ble igjen en suksess for IL Tyrving. Fulgte det hele fra sidelinjen, men det er ikke kjedelig eller bittert når gutta leverer som man håpet. Neste år håper jeg å hjelpe til med å heve laget ytterligere, men da må det også trenes!

Denne uken har jeg trent en økt i Vestmarka, en perle i hjertet av Bærum. BjørnE, StefanL og meg selv dundret rundt o-intervallene som bare Tyrvingløpere kan gjøre, og etterpå bar det ned til TorbjørnS på egg, bacon og is. Så hvilte jeg et par dager, og gjorde meg ordentlig klar til stafett i dag. UK ga meg 2. etp på Tyrving 2, og jeg var sugen som aldri før på å vise meg plassen verdig. Før start var jeg veldig nervøs, jeg skulle løpe norges største stafett for en av norges beste klubber! Jeg måtte gå igjennom for meg selv hvordan man faktisk skulle løpe orientering, og jeg brukte litt tid på å freshe opp teknikk og ikke minst løpsteknikk i skog. Gjennomføringen er jeg godt fornøyd med, og laget gjorde en bra innsats som endte i 10. plass og premie med god margin. Beste 2.-lag var det også.

I morgen kommer 2 kart! SNACKS

O-Festivalen stafett
Foto: OPN.no/Geir Nilsen

>>O-Festivalen
>>Tyrving
>>OPN.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv en kommentar