24. november 2007

Lungestatus

Jeg har i store deler av sesongen 2007 slitt med hosting og diffuse lungesmerter. Etter høstens JEC har disse plagene blitt verre. Jeg er igang med et opplegg med masse blodprøver, pusteprøver, kuldetest (løpe fort og puste kald luft?) og sånt. Jeg håper dette blir bra så fort som mulig så jeg kan begynne å trene ordentlig igjen. Det at lungene ikke er helt tip top gjør at jeg kan trene mye annet rart hvor jeg ikke puster så veldig mye over lang tid, som for eksempel styrke. Jeg kommer til å bli veldig sterk hvis jeg ikke blir frisk fort, men hvis jeg blir frisk kommer jeg til å bli rask. Med tanke på VM 2010 må jeg da bli sterk litt etterpå. Derfor gjør det ikke noe at jeg blir sterk nå, så kan jeg bruke 2009 på å bli rask!

Lungestatusen er altså ikke så bra, har ikke vært så dårlig som det er nå siden jeg lå med lungevondt og feber. Dr. Feelgood på Humana sa at jeg ikke var sjuk, og det er jo bra, så da gjelder det bare å finne ut hvorfor ikke lungene fungerer helt som de skal. Hadde forresten utmerket lungekapastitet, "på høyde med Oddvar Brå og de gutta der"! "... nå gjelder det bare at vi får utnyttet det". - smart!

Sees til våren

1 kommentar:

  1. Anonym04:58

    Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

    SvarSlett

Skriv en kommentar